Dostawa i transport
- Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Czas wysyłki uzależniony jest od wybranego sposobu płatności, w szczególności od momentu uznania konta Sprzedającego w wypadku form płatności przed wysyłką Towarów.
- Zakładany czas dostawy Produktów wynosi 48 godzin (pomijane są dni wolne od pracy-soboty, niedziele, święta itp.) w przypadku:
- „Zapłać przelewem” liczony od daty wpływu pełnej kwoty na konto Sprzedającego
- "Zapłać przelewem z Tpay" - od czasu dokonania płatności w systemie Tpay
- "Zapłać gotówką przy odbiorze” liczony od daty złożenia zamówienia
- Koszt dostawy jest obliczany automatycznie w procesie zakupowym. W przypadku zamówień realizowanych poprzez opcję „Odbiór osobisty", a więc z odbiorem zamówionego towaru w siedzibie Sklepu Internetowego, koszt dostawy - wynosi 0zł bez względu na wartość zamówienia. Dostawa Zamówień odbywa za pomocą specjalistycznej firmy kurierskiej świadczącej usługi transportowe na zlecenie Sprzedającego lub za pomocą środków własnych Sprzedającego.
- Dostawa Zamówień odbywa za pomocą specjalistycznej firmy kurierskiej świadczącej usługi transportowe na zlecenie Sprzedającego.
- W przypadku firm kurierskich maksymalna waga wysyłanego Towaru to 31 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport).
- Jeśli realizacja dostawy nie będzie możliwa z powodów leżących po stronie Klienta, w szczególności, ale nie wyłącznie z powodu nieobecności w miejscu odbioru osoby uprawnionej do odebrania zamówienia, bądź nieposiadania odpowiedniej kwoty niezbędnej do zapłaty pełnej ceny za Zamówienie, zostanie pozostawiona informacja o miejscu i czasie w którym można odebrać Zamówienie
- W wypadku nieskutecznej próby doręczenia, Zamówienie zostanie zwrócone do magazynu Sprzedającego. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po ponownym zapłaceniu równym kosztom dostawy.
- W momencie odbioru produktu wysłanego pod wskazany adres, zalecamy w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu opakowania - w tym zabezpieczeń logistycznych - rekomendujemy zdecydowanie odmówić jej przyjęcia. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranego produktu trzeba bezwzględnie sporządzić Protokół szkody. Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego Towaru, należy w obecności kuriera, spisać Protokół szkody. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków Towaru i opakowania, a następnie podpisany Protokół szkody którym dysponuje doręczyciel wraz z Formularzem reklamacyjnym dostępnym na Stronie Sklepu Internetowego należy przesłać do Sprzedającego na adres do korespondencji i/lub na adres do kontaktu mailowego.
- 10. W wypadku jakiejkolwiek reklamacji dostawy i/lub Towaru, prosimy o bezzwłoczne powiadomienie Sprzedającego o takim zdarzeniu za pośrednictwem Formularza reklamacyjnego dostępnego na Stronie Sklepu Internetowego.