Producenci
Promocje
Syfon brodzikowy fi 50 chrom niski  (S2019)
Syfon brodzikowy fi 50 chrom niski (S2019)
69,00 zł 36,90 zł 56,10 zł 30,00 zł
szt.
Zlew kompozytowy (Z9000)
Zlew kompozytowy (Z9000)
125,00 zł 86,10 zł 101,63 zł 70,00 zł
szt.
Syfon brodzikowy fi 50 - klik-klak  (S2038)
Syfon brodzikowy fi 50 - klik-klak (S2038)
84,00 zł 61,50 zł 68,29 zł 50,00 zł
szt.
Odwodnienie łazienkowe ze stali nierdzewnej L-600
Odwodnienie łazienkowe ze stali nierdzewnej L-600
224,00 zł 155,00 zł 182,11 zł 126,02 zł
szt.
Odwodnienie łazienkowe ze stali nierdzewnej L-800
Odwodnienie łazienkowe ze stali nierdzewnej L-800
244,00 zł 160,00 zł 198,37 zł 130,08 zł
szt.
Syfon brodzikowy fi 90mm  (S2037)
Syfon brodzikowy fi 90mm (S2037)
80,00 zł 49,20 zł 65,04 zł 40,00 zł
szt.
Odwodnienie łazienkowe ze stali nierdzewnej L-700 (S2191)
Odwodnienie łazienkowe ze stali nierdzewnej L-700 (S2191)
234,00 zł 157,50 zł 190,24 zł 128,05 zł
szt.
Formularz reklamacyjny

FORMULARZ REKLAMACYJNY NR ………………….

Sporządzony w dniu.....................w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr …………….…..

z dnia ……………………..……….....
Imię i nazwisko nabywcy ...........................................................................................................                    e-mail:…………………………………………………………………………..…………………………
Dokładny adres *.............................................................................nr telefonu *........................
Data otrzymania towaru ……………………………....................................................................
nr dowodu zakupu............................................... z dnia ............................................................
Rodzaj towaru .............................................................................typ .........................................
cena .............................. data produkcji ...................... inne cechy............................................
Producent ...........................................................................................

Dokładny opis niezgodności towaru z umową..........................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji:

·         nieodpłatna wymiana na nowy bez zbędnej zwłoki **

·         nieodpłatna naprawa bez zbędnej zwłoki

Jeżeli wymiana lub naprawa nie są możliwe z powodu:

·         naprawa albo wymiana są niemożliwe

·         naprawa albo wymiana nie mogłaby nastąpić w odpowiednim czasie

·         naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności 

to nabywca może żądać:

·         odstąpienie od umowy - zwrot zapłaconej ceny

·         obniżenie zapłaconej ceny o ...............................

 

..............................                                                                                        ..........................

podpis sprzedawcy                                                                                         podpis nabywcy

Decyzja sprzedawcy..........................................................................

Uzasadnienie......................................................................................................................... ..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

 

.................................                                           ...........................

miejscowość, data,                                              podpis nabywcy

podpis sprzedawcy

..........................................     - pola zaznaczone wypełnia Sprzedający

* Nabywca, który nie chce podać swojego adresu i nr telefonu powinien złożyć oświadczenie stwierdzające, że sam odbierze odpowiedź sprzedawcy i określić w nim termin

**Ewentualne wydłużenie terminu wymaga pisemnego uzasadnienia i powinno być uzgodnione z nabywcą

2. Konsument nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, jeśli sobie tego nie życzy, może natomiast złożyć oświadczenie, którego przykładowy wzór zamieszczamy poniżej.

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Imię i nazwisko nabywcy...................................................................

Nr protokołu reklamacyjnego.......................z dnia............................

Oświadczam, że decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji odbiorę osobiście w terminie do dnia............................................................

 

                                                                     .......................................
                                                                           podpis nabywcy

 

3. Obowiązkiem konsumenta jest udowodnienie, że kupił dany towar właśnie w tym sklepie. Posiadanie paragonu ułatwia sprawę ale równie ważnym dokumentem może być wydruk z karty płatniczej lub wpis do karty stałego klienta.

4. Jeżeli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, konsument otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy została obniżona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl