Producenci
Promocje
ODWODNIENIE KRÓTKIE L-450 (9996S)
ODWODNIENIE KRÓTKIE L-450 (9996S)
150,00 zł 86,10 zł 121,95 zł 70,00 zł
szt.
SYFON BUTELKOWY MOSIĘŻNY DO UMYWALEK BEZ KIELICHA KWADRATOWY (2612S)
SYFON BUTELKOWY MOSIĘŻNY DO UMYWALEK BEZ KIELICHA KWADRATOWY (2612S)
94,00 zł 79,90 zł 76,42 zł 64,96 zł
szt.
RYNNA REAL Z RUSZTEM GLASS BLACK L800 (0415O)
RYNNA REAL Z RUSZTEM GLASS BLACK L800 (0415O)
427,43 zł 376,14 zł 347,50 zł 305,80 zł
szt.
KOREK KLIK KLAK MOSIĘŻNY UMYWALKOWY Z PRZELEWEM Z OKRĄGŁYM GRZYBKIEM(0612S)
KOREK KLIK KLAK MOSIĘŻNY UMYWALKOWY Z PRZELEWEM Z OKRĄGŁYM GRZYBKIEM(0612S)
38,44 zł 32,67 zł 31,25 zł 26,56 zł
szt.
Odwodnienie liniowe REAL PLUS z rusztem DUO L900 (O5151)
Odwodnienie liniowe REAL PLUS z rusztem DUO L900 (O5151)
430,50 zł 378,00 zł 350,00 zł 307,32 zł
szt.
RYNNA REAL Z RUSZTEM DUO L750 (4215O)
RYNNA REAL Z RUSZTEM DUO L750 (4215O)
339,79 zł 288,82 zł 276,25 zł 234,81 zł
szt.
SYFON RUROWY METALOWY DO UMYWALKI BEZ KIELICHA CHROM (1002S)
SYFON RUROWY METALOWY DO UMYWALKI BEZ KIELICHA CHROM (1002S)
35,00 zł 29,75 zł 28,46 zł 24,19 zł
szt.
ZAWÓR DOLNEGO ZASILANIA 1/2" TWORZYWO (Z6000)
ZAWÓR DOLNEGO ZASILANIA 1/2" TWORZYWO (Z6000)
18,45 zł 15,12 zł 15,00 zł 12,29 zł
szt.
Odwodnienie liniowe Prestige z rusztem torne L-650 (5702S)
Odwodnienie liniowe Prestige z rusztem torne L-650 (5702S)
330,00 zł 290,00 zł 268,29 zł 235,77 zł
szt.
RYNNA REAL Z RUSZTEM FALA L750 (9215O)
RYNNA REAL Z RUSZTEM FALA L750 (9215O)
369,00 zł 324,72 zł 300,00 zł 264,00 zł
szt.
RYNNA REAL Z RUSZTEM GLASS WHITE L800 (5415O)
RYNNA REAL Z RUSZTEM GLASS WHITE L800 (5415O)
427,43 zł 376,14 zł 347,50 zł 305,80 zł
szt.
Formularz reklamacyjny

FORMULARZ REKLAMACYJNY NR ………………….

Sporządzony w dniu.....................w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr …………….…..

z dnia ……………………..……….....
Imię i nazwisko nabywcy ...........................................................................................................                    e-mail:…………………………………………………………………………..…………………………
Dokładny adres *.............................................................................nr telefonu *........................
Data otrzymania towaru ……………………………....................................................................
nr dowodu zakupu............................................... z dnia ............................................................
Rodzaj towaru .............................................................................typ .........................................
cena .............................. data produkcji ...................... inne cechy............................................
Producent ...........................................................................................

Dokładny opis niezgodności towaru z umową..........................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji:

·         nieodpłatna wymiana na nowy bez zbędnej zwłoki **

·         nieodpłatna naprawa bez zbędnej zwłoki

Jeżeli wymiana lub naprawa nie są możliwe z powodu:

·         naprawa albo wymiana są niemożliwe

·         naprawa albo wymiana nie mogłaby nastąpić w odpowiednim czasie

·         naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności 

to nabywca może żądać:

·         odstąpienie od umowy - zwrot zapłaconej ceny

·         obniżenie zapłaconej ceny o ...............................

 

..............................                                                                                        ..........................

podpis sprzedawcy                                                                                         podpis nabywcy

Decyzja sprzedawcy..........................................................................

Uzasadnienie......................................................................................................................... ..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

 

.................................                                           ...........................

miejscowość, data,                                              podpis nabywcy

podpis sprzedawcy

..........................................     - pola zaznaczone wypełnia Sprzedający

* Nabywca, który nie chce podać swojego adresu i nr telefonu powinien złożyć oświadczenie stwierdzające, że sam odbierze odpowiedź sprzedawcy i określić w nim termin

**Ewentualne wydłużenie terminu wymaga pisemnego uzasadnienia i powinno być uzgodnione z nabywcą

2. Konsument nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, jeśli sobie tego nie życzy, może natomiast złożyć oświadczenie, którego przykładowy wzór zamieszczamy poniżej.

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Imię i nazwisko nabywcy...................................................................

Nr protokołu reklamacyjnego.......................z dnia............................

Oświadczam, że decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji odbiorę osobiście w terminie do dnia............................................................

 

                                                                     .......................................
                                                                           podpis nabywcy

 

3. Obowiązkiem konsumenta jest udowodnienie, że kupił dany towar właśnie w tym sklepie. Posiadanie paragonu ułatwia sprawę ale równie ważnym dokumentem może być wydruk z karty płatniczej lub wpis do karty stałego klienta.

4. Jeżeli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, konsument otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy została obniżona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl