Producenci
Promocje
Odpływ liniowy Odwodnienie NEW LINE 50cm (O3000)
Odpływ liniowy Odwodnienie NEW LINE 50cm (O3000)

78,74 zł

Cena regularna: 128,54 zł

Najniższa cena: 128,54 zł

64,02 zł

Cena regularna: 104,50 zł

Najniższa cena: 104,50 zł
szt.
Rozeta 3/4 cala chrom gwint (do baterii) (R3034L)
Rozeta 3/4 cala chrom gwint (do baterii) (R3034L)

4,43 zł

Cena regularna: 11,03 zł

Najniższa cena: 11,03 zł

3,60 zł

Cena regularna: 8,97 zł

Najniższa cena: 8,97 zł
szt.
Uszczelka redukcyjna 50/45 (U1020)
Uszczelka redukcyjna 50/45 (U1020)

1,00 zł

Cena regularna: 3,91 zł

Najniższa cena: 3,91 zł

0,81 zł

Cena regularna: 3,18 zł

Najniższa cena: 3,18 zł
szt.
Odpływ liniowy 80cm rynna Real ruszt Kronos (5315O)
Odpływ liniowy 80cm rynna Real ruszt Kronos (5315O)

170,97 zł

Cena regularna: 497,61 zł

Najniższa cena: 497,61 zł

139,00 zł

Cena regularna: 404,56 zł

Najniższa cena: 404,56 zł
szt.
Odpływ liniowy 80cm rynna Real ruszt Fala (0315O)
Odpływ liniowy 80cm rynna Real ruszt Fala (0315O)

183,27 zł

Cena regularna: 497,61 zł

Najniższa cena: 497,61 zł

149,00 zł

Cena regularna: 404,56 zł

Najniższa cena: 404,56 zł
szt.
Odpływ liniowy 90cm rynna Real ruszt Fala (1315O)
Odpływ liniowy 90cm rynna Real ruszt Fala (1315O)

250,92 zł

Cena regularna: 603,98 zł

Najniższa cena: 510,40 zł

204,00 zł

Cena regularna: 491,04 zł

Najniższa cena: 414,96 zł
szt.
Odpływ liniowy 50cm rynna Real ruszt Kronos (2315O)
Odpływ liniowy 50cm rynna Real ruszt Kronos (2315O)

147,60 zł

Cena regularna: 459,23 zł

Najniższa cena: 459,23 zł

120,00 zł

Cena regularna: 373,36 zł

Najniższa cena: 373,36 zł
szt.
Rozeta płaska wysoka 3/4cala (do baterii) (R3055)
Rozeta płaska wysoka 3/4cala (do baterii) (R3055)

3,91 zł

Cena regularna: 17,53 zł

Najniższa cena: 17,53 zł

3,18 zł

Cena regularna: 14,25 zł

Najniższa cena: 14,25 zł
szt.
Formularz reklamacyjny

FORMULARZ REKLAMACYJNY do pobrania TUTAJ

Sporządzony w dniu.....................w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr …………….…..

z dnia ……………………..……….....
Imię i nazwisko nabywcy ...........................................................................................................                    e-mail:…………………………………………………………………………..…………………………
Dokładny adres *.............................................................................nr telefonu *........................
Data otrzymania towaru ……………………………....................................................................
nr dowodu zakupu............................................... z dnia ............................................................
Rodzaj towaru .............................................................................typ .........................................
cena .............................. data produkcji ...................... inne cechy............................................
Producent ...........................................................................................

Dokładny opis niezgodności towaru z umową..........................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji:

·         nieodpłatna wymiana na nowy bez zbędnej zwłoki **

·         nieodpłatna naprawa bez zbędnej zwłoki

Jeżeli wymiana lub naprawa nie są możliwe z powodu:

·         naprawa albo wymiana są niemożliwe

·         naprawa albo wymiana nie mogłaby nastąpić w odpowiednim czasie

·         naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności 

to nabywca może żądać:

·         odstąpienie od umowy - zwrot zapłaconej ceny

·         obniżenie zapłaconej ceny o ...............................

 

..............................                                                                                        ..........................

podpis sprzedawcy                                                                                         podpis nabywcy

Decyzja sprzedawcy..........................................................................

Uzasadnienie......................................................................................................................... ..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

 

.................................                                           ...........................

miejscowość, data,                                              podpis nabywcy

podpis sprzedawcy

..........................................     - pola zaznaczone wypełnia Sprzedający

* Nabywca, który nie chce podać swojego adresu i nr telefonu powinien złożyć oświadczenie stwierdzające, że sam odbierze odpowiedź sprzedawcy i określić w nim termin

**Ewentualne wydłużenie terminu wymaga pisemnego uzasadnienia i powinno być uzgodnione z nabywcą

2. Konsument nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, jeśli sobie tego nie życzy, może natomiast złożyć oświadczenie, którego przykładowy wzór zamieszczamy poniżej.

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Imię i nazwisko nabywcy...................................................................

Nr protokołu reklamacyjnego.......................z dnia............................

Oświadczam, że decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji odbiorę osobiście w terminie do dnia............................................................

 

                                                                     .......................................
                                                                           podpis nabywcy

 

3. Obowiązkiem konsumenta jest udowodnienie, że kupił dany towar właśnie w tym sklepie. Posiadanie paragonu ułatwia sprawę ale równie ważnym dokumentem może być wydruk z karty płatniczej lub wpis do karty stałego klienta.

4. Jeżeli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, konsument otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy została obniżona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl