Dostawa i transport
  1. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Czas wysyłki uzależniony jest od wybranego sposobu płatności, w szczególności od momentu uznania konta Sprzedającego w wypadku form płatności przed wysyłką Towarów.
  3. Zakładany czas dostawy Produktów wynosi 48 godzin (pomijane są dni wolne od pracy-soboty, niedziele, święta itp.) w przypadku:
    • „przelewu przez odbiorem” liczony od daty wpływu pełnej kwoty na konto Sprzedającego
    • "przelewu online" - od czasu dokonania płatności w systemie DotPay
    • zapłaty „za pobraniem” liczony od daty złożenia zamówienia 
  4. Koszt dostawy jest obliczany automatycznie w procesie zakupowym. W przypadku zamówień realizowanych poprzez opcję „Odbiór własny", a więc z odbiorem zamówionego towaru w siedzibie P.H.U. „JANO", koszt dostawy - wynosi 0zł bez względu na wartość zamówienia. 

     

    Waga paczki Przelew/Płatność online Płatność za pobraniem
    do 31 kg 18,45 zł 20,91 zł
     


    Dla zamówień, których wartość przekroczy 500 zł dostawa jest darmowa.

  5. Dostawa Zamówień odbywa za pomocą specjalistycznej firmy kurierskiej świadczącej usługi transportowe na zlecenie Sprzedającego lub pomocą środków własnych Sprzedającego.
  6. W przypadku firm kurierskich maksymalna waga wysyłanego Towaru to 31 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport). 
  7. Jeśli realizacja dostawy nie będzie możliwa z powodów leżących po stronie Klienta, w szczególności, ale nie wyłącznie z powodu nieobecności w miejscu odbioru osoby uprawnionej do odebrania zamówienia, bądź nieposiadania odpowiedniej kwoty niezbędnej do zapłaty pełnej ceny za Zamówienie, zostanie pozostawiona informacja o miejscu i czasie w którym można odebrać Zamówienie.
  8. W wypadku nieskutecznej próby doręczenia, Zamówienie zostanie zwrócone do magazynu Sprzedającego. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).
  9. W momencie odbioru produktu wysłanego pod wskazany adres, zalecamy w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu opakowania - w tym zabezpieczeń logistycznych - rekomendujemy zdecydowanie odmówić jej przyjęcia. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranego produktu trzeba bezwzględnie sporządzić protokół szkody. Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
  10. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego Towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków Towaru i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać do Sprzedającego na adres do korespondencji i/lub na adres do kontaktu mailowego.
  11. W wypadku jakiejkolwiek reklamacji dostawy i/lub Towaru, prosimy o bezzwłoczne powiadomienie Sprzedającego o takim zdarzeniu za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na Stronie Sklepu Internetowego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl