- GERMANline
- Odwodnienia i odpływy liniowe
- Elementy odpływów liniowych
- Listwy do spadku
- Listwy przyścienne
- Zawory napełniające i spustowe do WC
- SYFONY
- Akcesoria do syfonów
- KORKI KLIK KLAK
- System instalacyjny PE
- Instalacje wodne
- Montaż do WC
- KRATKI ŚCIEKOWE
- Kanalizacja wewnętrzna PP
- Opaski, obejmy do rur
- Rozetki
- Taśmy silikonowe
- Uszczelki i filtry
- Węże do gazu
- Węże pralka/zmywarka
- Zawory grzejnikowe
- Zlewy i kratki do zlewów
- Złącza i redukcje gumowe
- Złącza, kolana, króćce harmonijkowe
- Nowości
- Promocje
5,36 zł
Cena regularna:
19,02 zł
4,36 zł
Cena regularna:
15,46 zł
2,68 zł
Cena regularna:
9,93 zł
2,18 zł
Cena regularna:
8,07 zł
12,50 zł
Cena regularna:
18,55 zł
10,16 zł
Cena regularna:
15,08 zł
12,50 zł
Cena regularna:
18,55 zł
10,16 zł
Cena regularna:
15,08 zł
2,71 zł
Cena regularna:
10,18 zł
2,20 zł
Cena regularna:
8,28 zł
18,50 zł
Cena regularna:
19,00 zł
15,04 zł
Cena regularna:
15,45 zł
2,26 zł
Cena regularna:
8,84 zł
1,84 zł
Cena regularna:
7,19 zł
2,89 zł
Cena regularna:
10,18 zł
2,35 zł
Cena regularna:
8,28 zł
- Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Czas wysyłki uzależniony jest od wybranego sposobu płatności, w szczególności od momentu uznania konta Sprzedającego w wypadku form płatności przed wysyłką Towarów.
- Zakładany czas dostawy Produktów wynosi 48 godzin (pomijane są dni wolne od pracy-soboty, niedziele, święta itp.) w przypadku:
- „przelewu przez odbiorem” liczony od daty wpływu pełnej kwoty na konto Sprzedającego
- "przelewu online" - od czasu dokonania płatności w systemie DotPay
- zapłaty „za pobraniem” liczony od daty złożenia zamówienia
- Koszt dostawy jest obliczany automatycznie w procesie zakupowym. W przypadku zamówień realizowanych poprzez opcję „Odbiór własny", a więc z odbiorem zamówionego towaru w siedzibie JANO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, koszt dostawy - wynosi 0zł bez względu na wartość zamówienia.
Waga paczki Przelew/Płatność online Płatność za pobraniem do 31 kg 24,60 zł 27,06 zł
- Dostawa Zamówień odbywa za pomocą specjalistycznej firmy kurierskiej świadczącej usługi transportowe na zlecenie Sprzedającego lub pomocą środków własnych Sprzedającego.
- W przypadku firm kurierskich maksymalna waga wysyłanego Towaru to 31 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport).
- Jeśli realizacja dostawy nie będzie możliwa z powodów leżących po stronie Klienta, w szczególności, ale nie wyłącznie z powodu nieobecności w miejscu odbioru osoby uprawnionej do odebrania zamówienia, bądź nieposiadania odpowiedniej kwoty niezbędnej do zapłaty pełnej ceny za Zamówienie, zostanie pozostawiona informacja o miejscu i czasie w którym można odebrać Zamówienie.
- W wypadku nieskutecznej próby doręczenia, Zamówienie zostanie zwrócone do magazynu Sprzedającego. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).
- W momencie odbioru produktu wysłanego pod wskazany adres, zalecamy w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu opakowania - w tym zabezpieczeń logistycznych - rekomendujemy zdecydowanie odmówić jej przyjęcia. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranego produktu trzeba bezwzględnie sporządzić protokół szkody. Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego Towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków Towaru i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać do Sprzedającego na adres do korespondencji i/lub na adres do kontaktu mailowego.
- W wypadku jakiejkolwiek reklamacji dostawy i/lub Towaru, prosimy o bezzwłoczne powiadomienie Sprzedającego o takim zdarzeniu za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na Stronie Sklepu Internetowego.