Producenci
Promocje
Zawór grzejnikowy zasilający 1/2 prosty (Z1000)
Zawór grzejnikowy zasilający 1/2 prosty (Z1000)

12,50 zł

Cena regularna: 39,51 zł

Najniższa cena: 18,55 zł

10,16 zł

Cena regularna: 32,12 zł

Najniższa cena: 15,08 zł
szt.
Kratka ściekowa z wyjściem bocznym, obrotowym szara (8004K)
Kratka ściekowa z wyjściem bocznym, obrotowym szara (8004K)

12,50 zł

Cena regularna: 29,75 zł

Najniższa cena: 27,91 zł

10,16 zł

Cena regularna: 24,19 zł

Najniższa cena: 22,69 zł
szt.
Zawór grzejnikowy odpływowy 1/2 kątowy (Z1003)
Zawór grzejnikowy odpływowy 1/2 kątowy (Z1003)

12,50 zł

Cena regularna: 37,13 zł

Najniższa cena: 18,55 zł

10,16 zł

Cena regularna: 30,19 zł

Najniższa cena: 15,08 zł
szt.
Zawór grzejnikowy zasilający 1/2 kątowy (Z1001)
Zawór grzejnikowy zasilający 1/2 kątowy (Z1001)

12,50 zł

Cena regularna: 39,51 zł

Najniższa cena: 18,55 zł

10,16 zł

Cena regularna: 32,12 zł

Najniższa cena: 15,08 zł
szt.
Odpływ liniowy 55cm z rusztem DUO ( 02095)
Odpływ liniowy 55cm z rusztem DUO ( 02095)

109,47 zł

Cena regularna: 199,90 zł

Najniższa cena: 135,30 zł

89,00 zł

Cena regularna: 162,52 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
szt.
Zawór grzejnikowy odpływowy 1/2 prosty (Z1002)
Zawór grzejnikowy odpływowy 1/2 prosty (Z1002)

12,50 zł

Cena regularna: 37,10 zł

Najniższa cena: 18,55 zł

10,16 zł

Cena regularna: 30,16 zł

Najniższa cena: 15,08 zł
szt.
KOREK AUTOMATYCZNY KLIK KLAK GERMANline  MAŁY UMYWALKOWY METALOWY NABLATOWY Z PRZELEWEM(GL2134)
KOREK AUTOMATYCZNY KLIK KLAK GERMANline MAŁY UMYWALKOWY METALOWY NABLATOWY Z PRZELEWEM(GL2134)

17,99 zł

Cena regularna: 64,48 zł

Najniższa cena: 17,99 zł

14,63 zł

Cena regularna: 52,42 zł

Najniższa cena: 14,63 zł
szt.
Formularz reklamacyjny

FORMULARZ REKLAMACYJNY do pobrania TUTAJ

Sporządzony w dniu.....................w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr …………….…..

z dnia ……………………..……….....
Imię i nazwisko nabywcy ...........................................................................................................                    e-mail:…………………………………………………………………………..…………………………
Dokładny adres *.............................................................................nr telefonu *........................
Data otrzymania towaru ……………………………....................................................................
nr dowodu zakupu............................................... z dnia ............................................................
Rodzaj towaru .............................................................................typ .........................................
cena .............................. data produkcji ...................... inne cechy............................................
Producent ...........................................................................................

Dokładny opis niezgodności towaru z umową..........................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji:

·         nieodpłatna wymiana na nowy bez zbędnej zwłoki **

·         nieodpłatna naprawa bez zbędnej zwłoki

Jeżeli wymiana lub naprawa nie są możliwe z powodu:

·         naprawa albo wymiana są niemożliwe

·         naprawa albo wymiana nie mogłaby nastąpić w odpowiednim czasie

·         naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności 

to nabywca może żądać:

·         odstąpienie od umowy - zwrot zapłaconej ceny

·         obniżenie zapłaconej ceny o ...............................

 

..............................                                                                                        ..........................

podpis sprzedawcy                                                                                         podpis nabywcy

Decyzja sprzedawcy..........................................................................

Uzasadnienie......................................................................................................................... ..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

 

.................................                                           ...........................

miejscowość, data,                                              podpis nabywcy

podpis sprzedawcy

..........................................     - pola zaznaczone wypełnia Sprzedający

* Nabywca, który nie chce podać swojego adresu i nr telefonu powinien złożyć oświadczenie stwierdzające, że sam odbierze odpowiedź sprzedawcy i określić w nim termin

**Ewentualne wydłużenie terminu wymaga pisemnego uzasadnienia i powinno być uzgodnione z nabywcą

2. Konsument nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, jeśli sobie tego nie życzy, może natomiast złożyć oświadczenie, którego przykładowy wzór zamieszczamy poniżej.

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Imię i nazwisko nabywcy...................................................................

Nr protokołu reklamacyjnego.......................z dnia............................

Oświadczam, że decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji odbiorę osobiście w terminie do dnia............................................................

 

                                                                     .......................................
                                                                           podpis nabywcy

 

3. Obowiązkiem konsumenta jest udowodnienie, że kupił dany towar właśnie w tym sklepie. Posiadanie paragonu ułatwia sprawę ale równie ważnym dokumentem może być wydruk z karty płatniczej lub wpis do karty stałego klienta.

4. Jeżeli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, konsument otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy została obniżona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl